Frietatleet

Let's run for those fries

Ollevier en Co. (bio)zwembaden, (zwem)vijvers en totaaltuinen bouwer uit Ham zocht een zustermerk om gericht te communiceren naar B2B en particuliere klanten met als insteek een nieuwe ecologische technologie voor het filteren van zwembad water.

Het juiste verhaal

Ecologie is hot maar niet het core profiel van de beoogde klanten (hotels, welstellende zakenmensen). Er moet in de branding en communicatie een vooruitstrevend verhaal van luxe, economisch en ecologisch voordeel verteld worden. Een blik op een duurzame toekomst.

Link met het doelpubliek

Een merkbenaming die direct gelinkt is aan ecologie met een knipoog naar scandinavisch minimalistisch design.
Exclusief Futuristisch high-end design met veel witruimte en blauw geïnspireerd door de favoriete merken van het doelpubliek namelijk Tesla en Apple.

Opstarten van een nieuw merk

Wij deden:

    • Merkstrategie
    • Website
    • Bedrijfskleding
    • Brochure
    • Stationary
    • Copy / vertaling
    • Baseline / taglines

Ijskampioen

Ice cold champion